KÄYTTÖEHDOT

Nämä tilaus- ja toimitusehdot koskevat kliventure.fi-verkkokauppaa. Tilaamalla tuotteita Siison-verkkokaupasta, käyttäjä hyväksyy nämä ehdot.

TILAUS JA TOIMITUSEHDOT

TOIMITUSTAPA

Toimitukset posti- ja Matkahuollon palveluilla. Asiakas vastaa toimituskustannuksista, joihin sisältyy pakkausten ja toimitusten kokonaiskustannukset. 

Suomi: Toimitus 3-7 työpäivän sisällä maksupäivästä. – 5e

UPS: n mukana toimitetut kansainväliset tilaukset seurannumerolla.

Euroopassa: Toimitus 4-8 työpäivää maksupäivästä. – 20e

Euroopan ulkopuolella: Toimitus 7–21 arkipäivää maksupäivästä. – 25e

TILAUSVAHVISTUS

Tilaaminen ei vaadi rekisteröintiä. Asiakas tilaa tuotteen verkkokauppasivustoltamme lisäämällä halutun tuotteen tai tuotteet ostoskoriin.

Tilauksen vahvistus lähetetään 1 arkipäivän sisällä tilauksen rekisteröimisestä.

HINNAT

Verkkokaupan voimassa olevat hinnat löytyvät verkkokaupasta tuotteen yhteydessä. Hinnat ovat verolliset hinnat sisältäen 24% alv. Ulkomaiset asiakkaat vastaavat tuontitullien ja verojen maksamisesta kotimaassaan.

Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja milloin tahansa ilman erillistä ilmoitusta.

MAKSUTAVAT

PayPal-maksutapaa varten sinulla on oltava henkilökohtainen PayPal-tili, josta siirto suoritetaan. 

Stripe– maksut Debit / Credit-, Visa-, Visa Electron- tai MasterCard Online -maksuilla suorittavat Stripe.

PALAUTUSKÄYTÄNTÖ

Vaihto- ja palautusjakso alkaa tavaroiden keräämistä seuraavana päivänä. Jos päätät palauttaa tuotteen, ota meihin yhteyttä välittömästi sähköpostitse. Palautusohjeet, sähköpostitse kliventure.fi@gmail.com.

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita, poislukien kasvomaskit, reisisuojat, muotoilevat alusshortsit, alushousut, sukkahousut ja stay-up sukat. Edellämainittujen tuotteiden palautuksesta ei suoriteta rahanpalautuksia, mikäli tuotteen sinetti on avattu ja tuotetta sovitettu. Kasvomaskien osalta emme suorita rahanpalautusta lainkaan, hygieniasyihin vedoten. Palauttaminen on maksullista JOS palautat KOKO tilauksen, tällöin vähennämme palautuksen yhteydessä palautuskulun 4,90€. Palautuskulu peritään myös, jos tilauksen lopullinen arvo on alle 50€ (tilauksen osittainen palautus). Palauttaessasi toimitetun tilauksen, lue huolella palautusehdot ennen palautuksen tekoa.

Muista palautuskuitti! Kun olet puhdistanut ja todennut, että asiakaspalautuksesi on myyntikuntoinen ja täten palautettavissa – pakkaa tuote siististi alkuperäiseen lähetysmateriaaliin tai muuhun tarpeeksi vahvaan kääreeseen. Huomio, että teet palautuksen yhtenä lähetyksenä, vaikka olisit tilannut useamman tuotteen! Jos palautat useamman paketin yhdestä tilauksesta, perimme 4,90€ per paketti! Osoitetiedot palautusta varten:

Palautusosoite:

KLX YHTIOT OY

KAJAANINLINANTIE 6 A 3, 00900 HELSINKI

Jos asiakaspalautuslähetys katoaa, eikä asiakkaalla ole esittää palautuskuittia, emme ole velvollisia korvaamaan menetettyä tuotteen arvoa asiakkaalle.

VASTUU VAHINGOISTA

Kun tuote on asiakkaan kanssa, Kliventure (KLX-Yhtiot Oy) ei ole vastuussa vahingoista, jotka aiheutuvat tuotteen väärinkäytöstä, tai valmistajan toimittamista virheellisistä tuotetiedoista.

Kliventure (KLX-Yhtiot Oy) ei myöskään ole vastuussa vahingoista, jotka aiheutuvat tuotteen laittomasta väärinkäytöstä. Ostaja käyttää tuotetta aina omalla vastuullaan ja on vastuussa itse tuotteen aiheuttamista vahingoista.

ASIAKKAIDEN YHTEYS JA YKSITYISYYS

Asiakkaiden yhteystiedot ovat luottamuksellisia, eikä niitä luovuteta eteenpäin. Yhteystietoja käytetään vain tuotteisiin, jotka liittyvät toimituksiin ja takuisiin vaihto- ja palautustilanteissa.

TUOTE TILAPÄISESTI LOPPU

Jos asiakkaan tilaama tuote on tilapäisesti loppu varastosta, asiasta ilmoitetaan sähköpostitse tai puhelimitse. Samanaikaisesti tietoja toimitetaan, koska tuote on jälleen saatavana ja tiedusteluja tehdään.

ONGELMATILANTEET

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän asiakaspalveluumme. Jos paketti on vioittunut toimituksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin